حرف اول
به قلم مدير مسئول
امروزه در گسترة جهاني شايد نتوان هيچ عامل برانگيزانندهاي را به اندازة رسانهها پويا و رسا دانست. برد و تأثير رسانهها، به ويژه رسانههاي ديداري – شنيداري، آنچنان سريع و فراگير است كه با هيچ محرك و عامل ديگري قابل مقايسه نيست. رسانهها با برانگيزانندگي مختص خود ميتوانند در جهتدهي و فراتر از آن در شكلگيري هويتهاي فردي و اجتماعي انسانها نقش كاملاً بهسزا و برجستهاي ايفا كنند. در دوران معاصر، آحاد انساني، لحظه به لحظه، خواسته يا ناخواسته، در اغلب شرايط و موقعيتها و در اكثر ساحتها و جنبههاي زندگي فردي و جمعي خود، از طرز سخن گفتن تا لباس پوشيدن، از مهندسي منزل تا تهيه و تدارك لوازم آن، از ابراز احساسات ويژه تا تظاهر به رفتارهاي خاص، از رسانهها الگو و رنگ و رو ميپذيرند...