يك جريان در مقابل دو رهبر

  • warning: Missing argument 1 for t(), called in D:\WebSites\nashriyat.ir\themes\tem-nashriyat\upload_attachments.tpl.php on line 15 and defined in D:\WebSites\nashriyat.ir\includes\common.inc on line 962.
  • warning: htmlspecialchars() expects parameter 1 to be string, array given in D:\WebSites\nashriyat.ir\includes\bootstrap.inc on line 869.

حسن ابراهيم زاده

حسن ابراهيم‏ زاده با بيان مشابهت‏‌هاى حزب توده و باند مهدى هاشمى در استراتژى براندازى خاموش آن هم به نام حمايت از خط امام و نظام در بخش نخست مقاله، به سراغ مقايسه ديدگاه‏‌هاى فكرى و اخلاقى مهدى هاشمى با افراطيون جبهه دوم خرداد در بخش دوم مي‌رود و با بيان برخى مصاديق و اشاره تلويحى به برخى مؤلفه‏‌هاى مشترك اين دو جريان، بر اين باور است كه استراتژى و تاكتيك‏‌هاى براندازانه اين دو جريان پيچيده‏‌ترين نوع براندازى در تمام انقلاب‏‌ها با حمايت آشكار و پنهان بيگانگان بوده و هست كه متأسفانه حتى بسيارى خواص هم از آن غفلت ورزيده‏‌اند. اين نويسنده معتقد است كه چالشى كه رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس اسلامى در طى هشت سال گذشته با آن روبرو بوده است درست همان چالشى است كه امام راحل و نظام طى هشت سال دوران دفاع مقدس با آن مواجه بوده است...