تكليف‌مداري با چالش‌هاي راهبردي وحدت اصولگرايان

  • warning: Missing argument 1 for t(), called in D:\WebSites\nashriyat.ir\themes\tem-nashriyat\upload_attachments.tpl.php on line 15 and defined in D:\WebSites\nashriyat.ir\includes\common.inc on line 962.
  • warning: htmlspecialchars() expects parameter 1 to be string, array given in D:\WebSites\nashriyat.ir\includes\bootstrap.inc on line 869.

مجيد نجفي

رهبر معظم انقلاب اسلامي، مهم‌ترين نياز جامعه اسلامي در ايران و در نگاهي گسترده‌تر در امت اسلامي را «وحدت» دانسته‌اند. اين نگاه و نياز، ريشه در رشد انقلاب اسلامي و شتاب بسيار فزاينده آن دارد و از همين رو جبهه باطل نيز بر دامنه توطئه‌هاي خود كه هر روز پيچيده‌تر مي‌شود افزوده است. اين اوضاع در كنار وضعيت ويژه منطقه و همچنين تلاش جريان‌هاي مخالف و معاند و زاويه‌دار داخلي با انقلاب اسلامي براي نفوذ در اركان قدرت و به انحراف‌كشاندن حركت عظيم اسلامي؛ اقتضا مي‌كند پيروان اسلام ناب كه در اين نوشتار از آن با عنوان «جريان اصولگرايي» ياد مي‌كنيم،توجه بيش‌تري به «وحدت» داشته و در سايه وحدت نيروها و هم‌افزايي توان‌ها و جذب افكار عمومي، آن‌چنان‌كه در خور اين حركت است، به عنوان بازوان ولايت ياري‌گر رهبر معظم انقلاب در اين مقطع حساس باشند. بي‌گمان، چگونگيِ تعامل نيروهاي اصولگرا براساس شاخص‌هاي اصولگرايي و تأكيد بر آن و انطباق رفتاري‌شان با اين موازين و شاخص‌‌ها، مهم‌ترين زمينه فراهم‌كننده اين وحدت و جذب افكار عمومي به خود است، كه مي‌توان آن را به نوعي عمل به تكليف شرعي و انقلابي ناميد....